Kvalitetsmålsætning
-Vi vil være en attraktiv samarbejdspartner i Sønderjylland indenfor forsynings- og anlægsområdet.-
Derfor gør vi meget ud af at vores opgaver gennemføres og løses, så resultatet svarer til det aftalte.
For at leve op til vores kvalitetsmålsætning anvender vi følgende kvalitetskriterier
- Opgaver skal påbegyndes til aftalt tid.
- Maksimum tre fejl ved hver afleveringsforretning.
- Maksimum fem reklamationer pr. år. Reklamationer defineres som fejl/mangler, der konstateres efter arbejdet er afleveret.
Kvalitetspolitik
- Kundens ønsker opfyldes hvis det er muligt. I modsat fald skal kunden omgående have besked.
- Vi vil gøre kunden opmærksom på fejl i opgaver og lader aldrig stå til
- Arbejdet udføres af erfarne og veluddannede medarbejdere, som ved hvad der kræves for at kvaliteten er i top.
- Ledelse og god efteruddannelse sikrer, at medarbejderne kan leve op til de stillede krav.
- Arbejdet udføres med funktionsdygtige og tidssvarende maskiner, som er grundigt klargjort til de stillede opgaver.
- Medarbejdere er bevidste om, at kun kvalitet i udførelse og opførsel kan fastholde kunden.
- Den bedste markedsføring er gode referencer.